О Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е

Поштоване колегице и колеге,

У нади да сте доброг здравља, желимо да вас позовемо на вебинар на којем ћемо обрадити сљедећу тему: „Извјештавање о резултатима ангажмана функције интерне ревизије“. Оnline предавања (уживо) ће одржати мр Невенка Петровић дана, 07.12.2020. године, са почетком у 10 часова.Предавања трају два сата с тим да ћемо направити једну паузу у трајању од 10 минута.
Пријављивање за wебинар се врши искључиво електронским путем попуњавањем обрасца којем можете приступити користећи линк који се налази у обавјештењу и то тако што ћете кликнути на линк или прекопирати линк у веб претраживач који користите. Рок за пријаву на wебинар и уплату котизације је 03.12.2020. године.

ПРЕУЗМИ ОБАВЈЕШТЕЊЕ

Технички услови за учешће: Да би сте учествовали на wебинару неопходно је да посједујете рачунар, звучнике, стабилну интернет везу, инсталирану Cisco Webex Desktop апликацију на вашем рачунару и да се пријавите за учешће на wебинару. Учесницима wебинара биће омогућено да поставе питања предавачима користећи аудио везу, видео везу или поруком (Chat). Посједовање камере и микрофона није обавезно, осим уколико желите да се укључите у аудио/видео пренос уживо приликом постављања вашег питања.

 _________________________________________________________________________________